Leisureshopdirect prides itself on a high level of service, and to date we have received a fantastic response from our customers through independent reviews collected by Trustpilot.
In order for us to ensure our level of service continues to be of a high standard, we would like to hear from you and display your feedback for current and new customers to view.
We would like to take this opportunity to thank all customers for your continued support. Our reviews are shown below, newest first.
Review summary
Created with AI from recent Trustpilot reviews · based on 349 reviews between 12 July 2026 and 4 October 2026
Customers repeatedly describe Leisureshopdirect as a reliable source for caravan, motorhome and camping parts, with a wide range of spares in stock and prices that compare well with other suppliers. Many mention finding items that were hard to track down elsewhere, including components for older or non-UK vehicles, and report that the parts arrived correct, well packaged and fitted as expected.
The website draws consistent praise for clear diagrams, detailed listings and a straightforward search and checkout, with repeat buyers saying the experience is the same every time. Delivery is frequently described as quick, often within a day or two, with helpful tracking and delivery options. Customer service by email is noted for prompt, knowledgeable replies that help identify the right part.
What people talk about most
Product
People report positive experiences with the product range, noting good stock levels of caravan and motorhome spares, hard-to-find parts, quality items such as coolboxes, mattresses and air conditioning units, and correct fit.
Order
People report positive experiences with ordering, noting a quick, simple purchase process, clear stock and delivery information, easy payment including PayPal, and straightforward repeat orders.
Delivery service
People report positive experiences with delivery, noting fast dispatch, arrival within a day or two, well-packaged parcels, useful tracking updates and a choice of delivery options.
Website
People report positive experiences with the website, noting easy navigation, detailed catalogues with diagrams and photographs that make identifying the right component simple, plus competitive prices shown clearly.
User experience
People report positive experiences overall, noting helpful, knowledgeable email support that identifies correct parts quickly, good communication throughout, and a service many say they return to and recommend.
Showing our 4- & 5-star reviews
MT
Mr.T 22 October 2022
Verified
£9.99 min delivery
£9.99 min delivery cost is too high & certainly not competitive. 01nov22 update: Seller partial postage refund received. Thank you.
Date of experience: 21 October 2022
Reply from Leisureshopdirect3 November 2022
Thank you for leaving us the review. We have noted your feedback and we hope we can serve you again in the future.
Good communication and everything happened super fast.
Date of experience: 18 October 2022
Reply from Leisureshopdirect27 October 2022
Dear Miranda
Thanks for taking the time to write us a review. We appreciate you taking the time to let us know that everything went well. We look forward to helping you again in the near future.
Easy to use website, good customer service, quick communications to sort my query. Delivered on time. Quick easy transaction. Definitely recommend!!
Date of experience: 14 October 2022
Reply from Leisureshopdirect27 October 2022
Dear Ms Read
It is great to hear you had a good experience with your order with us. Thanks for letting us know and we hope we can help you again in the near future.
I contacted customer services and the reply was prompt and helpful. Very human experience. Thank you. I am unable to remember the exact date that I contacted customer service
Date of experience: 21 October 2022
Reply from Leisureshopdirect27 October 2022
Dear Mr Smallman
Thank you for leaving us the review. We are very happy that you had a good experience and we hope we can serve you again in the future.
Thanks for the review, we appreciate you taking the time. It is always great to hear that you had a good experience ordering with us. We look forward to helping you again in the future.
Brilliant delivery. Received less than 24 hours from receipt of my order. No mean distance from Devon to Merseyside. Item purchased Manhattan butane gas heater.
Date of experience: 14 October 2022
Reply from Leisureshopdirect21 October 2022
Dear Mr Belshaw
Thanks for the review, we appreciate you taking the time to write to us. We do enjoy getting positive reviews and yours has made our day. We look forward to helping you again in the future.
It was despatched promptly and the item itself was good value for money. Unfortunately it came via the post office, some days after expected. I would have given it 5 stars but for this.
Date of experience: 19 October 2022
Reply from Leisureshopdirect27 October 2022
Dear Wendy
It is great to hear everything went well. Thanks for leaving the review and we look forward to helping you again in the future.
Thanks for the great review. The team here at Leisureshopdirect always appreciate hearing from our happy customers. We look forward to helping you again in the future
Thank you for leaving us the review. We are very happy that you had a good experience. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. We hope we can serve you again in the future.
Leisure shop service was excellent and the item was easy to order and arrived as advised.
However, I have to raise my eyebrows at the high price obviously charged by the Thetford Caravan Spares company, of the small 12v electric motor purchased - over £40!
Date of experience: 13 October 2022
Reply from Leisureshopdirect20 October 2022
Dear Mr Clive
Thanks for the positive review, we really appreciate you leaving it for us. We are glad you had a great experience and we look forward to helping you again in the future.
excellent transaction and super fast delivery - Thank You
Date of experience: 12 October 2022
Reply from Leisureshopdirect20 October 2022
Dear Mr Godfrey
Thanks for letting us know about your positive experience with us. We do try to make everything as streamlined as possible it is always great to hear this from customers.
Thanks for taking the time to write us a review. We appreciate you taking the time to let us know that everything went well. We look forward to helping you again in the near future.
Excellent service, very quick delivery, item as described, really pleased.
Date of experience: 11 October 2022
Reply from Leisureshopdirect20 October 2022
Dear Mr Roger
It is great to hear you had a good experience with your order with us. Thanks for letting us know and we hope we can help you again in the near future.
Very prompt service, with great results for me the customer. Slight issue with wrong address on my side, but the company reached out to fix issues and deliver within 4 days. Product was exactly what i require, and would highly recommend this fantastic company for use
Date of experience: 7 October 2022
Reply from Leisureshopdirect20 October 2022
Dear Mr Kelly
Thanks for the review, we appreciate you taking the time. It is always great to hear that you had a good experience ordering with us. We look forward to helping you again in the future.
Thanks for the great review. The team here at Leisureshopdirect always appreciate hearing from our happy customers. We look forward to helping you again in the future.
Bought this heater for conservatory, pleased with how compact the heater is. It also gives a lovely glow from the logs, and a great heat even on the low setting. A great buy that we wish we had bought before. Would highly recommend as additional heat source.
Date of experience: 13 October 2022
Reply from Leisureshopdirect14 October 2022
Dear Paul
Thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience and we look forward to serving you again in the future.
Thank you for leaving us the review. We are very happy that you had a good experience. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. We hope we can serve you again in the future.
Currently Not Accepting Orders For This Product
We are very sorry but we have taken the decision to stop allowing customers to place orders for this product on the website.
We are not expecting these into us until at the earliest.
If you would still like to order this product
please email us at orders@leisureshopdirect.com and we can manually add you into the queue.
Thank you for your understanding.
You may also need...
Loading, please wait....
Delayed Dispatch
Please note that this product is not expected into us until : .
You can still order it with us and you will be added into the queue with other customers. We will dispatch it out to you as soon as it arrives.
Please note that this is a set shipping price for your current basket. If you were to add/remove any products it will default back to QUOTE REQ and would require us to requote your shipping.
Please select one of the following:
I want to receive future offers, money off coupons, freebies and Leisureshopdirect updates.
I do not want to receive future offers, money off coupons, freebies and Leisureshopdirect updates.
I would like to receive SMS messages with exclusive offers from us? (these will be rare messages where we have amazing deals)
As you are an international customer, we can't calculate your shipping price automatically. You will notice that it has defaulted to QUOTE REQ.
Please click the 'Send Shipping Request' button below and we will then work out the shipping cost and email you a link that will allow you to pay securely for the complete order. This usually takes much less than one working day.
Loading areas, please wait....
Loading prices, please wait....
Setting up Paypal transaction....
Setting up Apple Pay transaction....
Setting up Google Pay transaction....